PG MALL, PLATFORM E-COMMERCE NO 1 DI MALAYSIA | Pernah dengar Platform E-Commerse tersohor di Malaysia dikenali sebagai PG Mall? Pasti ramai yang dah tahu tentang PG Mall nikan. Pada anda yang belum mengetahui tentang e-commerce terulung di Malaysia ni, BC nak share informasi pasal PG Mall dan keistimewaannya. 



Apakah PG Mall?

Kalau nak tahu PG Mall itu apa, kena baca entry ni sampai habis. Barulah seronokkan. PG Mall adalah sebuah pusat e-commerce yang telah ditubuhkan pada tahun 2017. Ini bermakna sudah hampir tiga tahuan PG Mall bertapak dalam dunia e-commerce. 


PG Mall adalah satu-satunya platform e-commerce tempatan. Bila sebut tempatan, bermakna dimiliki oleh anak Malaysia. Haa itulah salah satu kehebatannya! Tak sangka rakyat tempatan mampu memiliki e-commerce setanding dengan e-commerce antarabangsa!.

Sebenarnyakan, PG Mall ni telah diperkenalkan kepada BC sejak mula-mula ianya wujud di Malaysia. Tetapi ketika itu, BC masih belum faham lagi modus operandinya sehinggalah diperkenalkan lagi sekali oleh wakil sah PG Mall.


PG Mall 'ranking' ke 3 dalam senarai 50 e-commerce dunia.


Menurut laporan Iprice insight report dan didalam laporannya di  https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/ menyatakan bahawa PG Mall adalah tersenarai sebagai ranking ke 3 daripada keseluruhan 50 e-commerce dunia dan mendapat 1688500 'mothly web visit'! Ini sememangnya membanggakan!

Wahhhh!!!..ini sangat menakjubkan. Sebagai rakyat Malaysia, BC bangga dengan pencapaian PG Mall kerana satu-satunya e-commerce milik anak tempatan ini berdiri setaraf e-commerce dunia yang lain. Tahniah PG Mall!


PG Mall Wow Store tawarkan pelbagai keistimewaan!



Tahu tak sekarang ini PG Mall sedang mengadakan promosi hebat untuk anda semua?. Haaa PG Mall Storewide memberikan diskaun sehingga 15%! Woooww!! Wooow!!!

Disamping itu, PG Mall juga memberikan PENGHANTARAN PERCUMA! (untuk store-store yang terpilih). Tawaran-tawaran ini akan dikemas kini setiap bulan. Ini bermakna, setiap bulan pasti akan ada tawaran istimewa untuk pengunjung setia PG Mall.

Paling seronok PG Mall e-commerce ini, akan diadakan 'Special highlight' pada setiap hujung minggu dengan tambahan diskaun dan diskaun hebat yang memberikan sepenuh kepuasan kepada pelanggan semua. Boleh layari link  https://pgmall.my/wow-store?1= ini untuk mengetahui tawaran-tawaran dan produk-produk yang ditawarkan.


Pelbagai promosi lain di tawarkan secara berterusan di PG Mall




Nahhh!!! Bukan sahaja promosi-promosi yang BC ceritakan diatas tadi, banyak lagi promosi-promosi yang berterusan ditawarkan!! Nak tahu promosi apa? Haa jom baca lagi...

Promosi berterusan yang BC katakan tadi adalah;

1. Hot Day Sales
  • 3 Slots promosi setiap hari bermula 10.00am, 04:00pm, dan 09:00pm.
  • Dijamin Harga Terendah! Ini memang sangat berbaloi!
  • Potongan sehingga 80% setiap hari


2. Promosi Love You 3000!

Haaaaa!!!...Promosi Loveyou 3000 ni sangat-sangat hebat! Kenapa BC kata macam tu? Mana taknya, setiap pembelian RM30.00 keatas, layak menyertai 'KEMPEN LOVE YOU 3000' dan memenangi hadiah bernilai RM3,000.00!!!...
  • Pemenang akan diumumkan setiap 15 haribulan dan 30 haribulan setiap bulan.
  • Lebih banyak yang anda belanjakan, lebih tinggi pelung anda untuk menang.

Hadiah Pertama berupa wang tunai RM500.00;
Hadiah Kedua berupa wang tunai RM300.00;
Hadiah Ketiga berupa wang tunai RM200.00;
10 pemenang bakal mendapat RM100.00;
20 pemenang bakal mendapat RM50.00.

Wooooowww!!!...Meriahnyaaa!!


ConsuMerchant Concept



Apa pula ConsuMerchant Concept ni? Kalau nak tahu, 'ConsuMerchant Concept adalah model perniagaan yang dijalankan didalam PG Mall. Model perniagaan ini berkonsepkan perkongsian keuntungan dan memberi kuasa kepada pembeli untuk menjadi usahawan dan membina empayar pernigaan bersama PG Mall. Untuk lebih faham, macam kita membeli kita juga boleh menjual di PG Mall.

Sebagai penghargaan kepada pembeli, PG Mall menawarkan ganjaran tunai berterusan (Forever Cashback) sehingga 3.5% kepada pembeli sebagai tanda penghargaan kerana menggunakan e-commerce PG Mall. 

Forever Cashback bukan sahaja memberikan ganjaran diatas pembelian barangan yang dipilih, bahkan ganjaran juga diberikan apabila merujuk pembeli baru untuk berbelanja dengan PG MALL melalui program rujukan pertama didunia. PG MALL menggunakan konsep 'Shop, Share & Earn'! Untuk maklumat lanjut, boleh layari https://pgmall.my/consuMerchant-concept .





Apa tunggu lagi? Jom beli belah sekarang di PG Mall!! Jangan lupa layari laman web : https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=322 untuk dapatkan maklumat lanjut dan banyak tawaran-tawaran hebat menanti anda disana!


About PGMall:

Website: www.pgmall.my


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #Wowstore #Loveyou3k