15 Kelebihan Kenapa Perlu Beli eBook Resipi Kek Kafe | Untuk BAKER LOVERS, banyak kali buat kek tapi gagal? Jangan risau! resepikekkafe.com ada jawapannya! 

Berita baik untuk semua BAKER LOVERS, anda kini boleh menjana income dari pembuatan kek melalui resepikekkafe.com yang sangat senang dan mudah!

 

LEARN BAKING ANYTIME, ANYWHERE! FRESH FROM OVEN! 

Macammana nak hasilkan kek bermutu tinggi dan sedap setanding dengan café-café hipsturr yang semakin rancak bak cendawan tumbuh tu? Jangan risau! Dengan resepikekkafe.com anda bukan sahaja dapat menghasilkan kek setanding café hipturr tu, bahkan anda juga boleh menjana pendapatan hanya dari rumah! 

Khas buat peminat-peminat bakery kek, resepikekkafe.com bongkarkan rahsia resipi kek yang dijual dikafe yang boleh dipelajari dalam tempoh sepantas 5 minit oleh bekas pengusa kafe!

 

Apa Kata Mereka Tentang Resipi Kek Kafe? 

💁"eBook & Video-video tu #mudah untuk saya faham. Sebelum ni saya ada beli buku panduan dan cd video kek dari hotel tapi susah untuk saya faham, dan saya juga ada join kelas kek bajet sekali pergi dah RM150.00 pun susah nak faham. Thank you kak Aja sediakan Resipi Kek kafe ni" ~ Fitria 

💁"Saya #main buat kek je guna resipi kak aja bagi. Satu family n kawan2 kata sedap. Terima kasih atas respinya Kak Aja" ~Aziatul 

💁"Baru try 1 kek pandan… da ada orang nak order." ~Jay 

💁"Baking #tips seperti tips frosting yang sangat berguna. Resipi lain tidak bagi tahu pun tips-tips ni" ~ Aini 

💁"Resipi kek yang diajarkan memang kek yang jenis #standard kafe" ~ Sharifah 

💁"First time buat untuk kawan-kawan, dan mereka kata #sedap" ~ Fahana


15 Kelebihan Kenapa Perlu Beli eBook Resipi Kek Kafe;

Objektif Resipi Kek Kafe ialah untuk membantu mereka yang ingin mempelajari cara-cara membuat kek dengan cara yang lebih mudah iaitu melalui ebook resipi dan video penerangan. Kelas membuat kek atau baking class yang biasa adalah jarang diadakan. Jika ada sekalipun, yurannya lebih tinggi, lokasinya terhad di Lembah Kelang dan bilangan pesertanya pula terhad. 

Dengan Resipi Kek Kafe, kami ingin membantu mereka yang berminat untuk mempelajari resipi serta cara-cara membuat kek bertaraf kafe / hotel melalui ebook dan video penerangan yang jelas, ringkas dan mudah difahami.

👉Jenis resepi kek yang dikongsikan bertaraf hotel.

👉Kak Aja mempunyai pengalaman luas dalam dunia baking dan merupakan pemilik kafe

👉Resipi dapat membantu merealisasikan impian bakers.

👉Dengan resipi Kek Kafe ini, pembeli boleh membuka kafe sendiri dengan menghasilkan kek bermutu tinggi.

👉eBook Resipi Kek Kafe mengajar bakers membuat kek yang luar biasa dan continental berbanding resepi biasa

👉 Resipi Kek Kafe membantu menjana pendapatan secara sampingan.

👉 Menjimatkan masa. Tidak perlu pergi  ke kelas bakery, dan boleh buat kek betul-betul standard kafe.

👉eBook Resipi Kek Kafe berkongsi tips-tips yang sangat berguna seperti tips frosting yang tidak ada dalam resipi lain.

👉 Setelah cuba pasti menjadi walaupun pada pertama kali percubaan.

👉 Step-by-step cara membuat kek di terangkan didalam video yang sangat jelas.

👉 Kek yang dihasilkan memang sesuai untuk kafe.

👉 Resipi kek yang memang continental, rugi jika tidak beli.

👉 Kek yang dihasilkan high quality & continental.

👉 Resipinya betul-betul standard kafe.

👉 Resipi yang luar biasa berbanding resepi biasa.


Nak tahu lebih lanjut tentang eBook Resepi Kek Kafe, anda boleh layari website 👉 https://resepikekcafe.com/ ataupun boleh terus order dengan klik link ini 👉 http://bit.ly/RKK_promosi_order dengan harga RM98.00 sahaja! Memang sangat murah dan berbaloi-baloi bagi resepi kek bertaraf kafe dan hotel. Berita baik untuk anda.  Kak Aja ada tawaran diskaun untuk promosi eBook Resipi Kek Kafe! Guna kod kupon ni 👉 "kek20" untuk rm20 diskaun.


Apa Yang Anda Akan Dapat Dengan eBook Resipi Kek Kafe? 

eBook Resipi Kek Kafe ini didatangkan dengan 6 resipi kek yang betul-betul standard kafe!! Biasa kita pergi ke baking class bayar beratus-ratus hanya dapat 1-2 resipi sahaja kan? Tapi dengan eBook Resipi Kek Kafe anda akan dapat 6 resipi bertaraf kafe dan hotel. Tunggu apa lagi? Cepat-cepat tekan link yang diberikan diatas untuk tempahan eBook emas Kak Aja ni!


🎂Pandan Gula Melaka Cake



🎂Classic Red Velvet Cake



🎂Pecan Butterscotch Cake



🎂Victoria Sandwich Cake



🎂Nutella Hazelnut Cake



🎂Aja Special Brownies 




Siapakah Kak Aja dan Kek Kafe? 


Resipi Kek Kafe diasaskan oleh Kak Aja yang merupakan seorang usahawan kek selama beberapa tahun. Pelbagai produk telah beliau hasilkan yang berjaya memenangi hati dan selera peminat-peminat kek. Beliau banyak mempelajari ilmu pembuatan kek secara formal dan tidak formal melalui buku dan kelas-kelas berbayar. 

Beliau adalah seorang surirumah dan pernah membuka sebuah kafe yang menjual pelbagai jenis kek seperti yang bakal anda pelajari daripada panduan ini. 

Sebelum itu, beliau juga pernah menjual kek-kek yang dihasilkan di booth-booth sekitar Kuala Lumpur dan ia mendapat sambutan yang sungguh menggalakkan. 

Beliau mempunyai pengalaman luas dalam mengambil tempahan kek bermula dari sejak beliau  di Universiti lagi. Pengalaman dan minat mendalam dalam dunia bakeri ini telah menjadikan beliau mahir dalam pembuatan dessert.

Setelah tidak lagi meneruskan perniagaan kafe tersebut, Kak Aja merasakan bahawa ilmu dan pengalaman beliau tidak seharusnya disia-siakan. Rentetan dari ramai yang berhasrat untuk belajar tetapi berdepan dengan pelbagai halangan seperti kekangan masa, bayaran yuran yang tinggi, lokasi kelas menjadikan Kak Aja mendapat idea untuk menghasilkan eBook dan video Resipi Kek Kefe ini.

Kini, semua orang boleh belajar untuk membuat kek pada bila-bila masa dan di mana-mana sahaja mengikut keselesaan masing-masing. Niat beliau ialah supaya ilmu dan pengalaman beliau dapat dimanfaatkan untuk kegunaan sendiri dan juga untuk membuat perniagaan kek dari rumah.


Apa kata Pengguna eBook Resipi Kek Kafe







 Jom Kita Tonton Video Resipi Kek Kafe