Duit Dalam Beg? Impian Jadi Kenyataan - New Image Malaysia Qualifiers | Dengan slogan "Together Jayakan, The Future Is Now!" New Image Malaysia raikan "Qualifiers dan Achiver" dalam majlis gilang gemilang "82nd Royalty Convention" bertempat di The Vertical Podium, Bangsar South Kuala Lumpur pada 16 April 2022.

Bonda berpeluang dijemput untuk sama-sama meraikan kejayaan "Qualifiers dan Achiver" dalam majlis yang sangat meriah. Royalti ini diadakan setiap 4 bulan sekali bagi menghargai penat lelah "Qualifiers dan Achiver" yang telah bekerja keras dalam mempertingkatkan jualan masing-masing. 

Dalam acara yang penuh meriah ini, sebanyak tujuh kategori "Qualifiers dan Achiver" telah menerima anugerah berupa sijil, pin dan juga wang tunai dalam beg! Tujuh kategori tersebut adalah;

1. Sash Qualifiers 
2. Executive Recognition 
3. Membership Anniversary Recognition
4. Train The Trainer Recognition
5. New Manager Challange Recognition
6. Manager Recognition
7. Supervisor Recognition


Layari gambar-gambar sekitar Majlis New Image International 82nd Royalty Convention ini. Dapat duit dalam beg sahabat-sahabat! Siapa nak bagi kan? Kita usaha, kita dapat! 

Duit Dalam Beg????!! Biar betul?? Yaa ini semua benar sahabat-sabahat. Bukan rekaan semata-mata. Dalam New Image Malaysia, siapa bekerja keras, dia akan 'merasa' duit dalam beg. Betul ke ni??..Betullllll....duit betul bukan duit palsu!










Itulah keistimewaan yang diberikan New Image Malaysia kepada pengedar-pengedar yang berjaya mencapai kejayaan mereka. Acara yang diadakan setiap 4 bulan ini memberi peluang kepada semua pengedar untuk menaiki pentas dan menerima 'briefcase' yang berisi duit malah anda juga berpeluang untuk dinobatkan sebagai 'king & queen' pada malam ini. 

Apakah produk keluaran New Image Malaysia?

Mamasarkan produk kolostrom awal lembu yang dikenali sebagai Alpha Lipid Life Line. Minuman sarapan Alpha Lipid ™ Lifeline ™ menggabungkan kolostrum dan probiotik untuk sokongan sistem imun dan pencernaan yang kuat untuk membantu anda berasa seimbang, sihat dan kuat.
Anda mempunyai masalah kesihatan? Alpha lipid ada penyelesaiannya. Ramai pengguna mengakui keberkesanan produk kolostrum awal lembu ini dapat membantu menyelesaikan masalah kesihatan mereka.

 Anda mempunyai masalah kesihatan? Jom sihat macam testimoni ni..








Anda mempunyai masalah obesiti dan ingin kurus tetapi tiada masa untuk melakukan aktiviti senaman? Alpha Lipid ada penyelesainnya! Bonda sendiri sudah hilang 2kg selama 14 hari penggunaan SDII dan Shake Up! Jom kurus macam testimoni ni..









Sihat sambil menjana pendapatan dan mendapat duit dalam beg seperti mereka? Bagaimana??

Meh Bonda nak cerita ni sahabat-sahabat, siapa taknak duit dalam beg? Semua orang mesti ada keinginan untuk merubah kewangan peribadi dan keluarga. Semuanya terletak ditangan kita sendiri. Kejayaan dan kebebasan kewangan anda bermula di sini! Jangan tunggu lagi. Disini kita bermula. Jom bersama-sama Bonda bersama team CFU EMPIRE kita menuju puncak kejayaan! 

Klik sini 👉 nak tau pasal produk alpha lipid untuk bertemu dengan team CFU EMPIRE untuk merubah kehidupan anda. Perniagaan ini bukan omongan kosong! Bukan rekaan tetapi BENAR!